wtorek, 24 września 2013

Rozdział 4

Violetta
-Violetta!  Violetta! Poczekaj! Violetta-słyszałam głos Leona
-Co?-stanełam i obróciłam się
-Możemy porozmawiać?
-Tutaj? Na środku ulicy?-spytałam z ironią
-Nie, może pujdziemy do Resto?
-Tak, chętnie.-to miłe z jego strony, że mnie zaprosił
Kilka minut później w Resto
-Hej Violu!-powitała mnie Fran
-O hej Leon!-Fran zauważyła Leona
-Cześć Fran!-powitaliśmy ją chórem
-Co zamawiacie??
-Ja proszę shakea bananowego a ty Violetto?
-Yy... sok z pomarańczy -zamyśliłam się patrząc na niego
-Wszystko ok?-Leon spytał niepewnie
-Tak, przepraszam zamyśliłam się, a o czym chciałeś ze mną rozmawiać?
-Po pierwsze, to chciałem cię przeprosić...
-Nie masz za co mnie przepraszać-przerwałam mu
-Ok, mam do ciebie pytanie, tylko się nie obraź. Dobrze?
-Pytaj o co chcesz!
-Thomas jest twoim chłopakiem czy nie?
-NIE! Stanowczo nie, zerwałam z nim 2 dni temu. A ty masz dziewczynę?-spytał to znaczy, że choć trochę go obchodzę:)
-Nie.
-Serio? A Lara?
-Zerwałem z nią 2 dni temu..... Możemy porozmawiać o czymś innym?
-Jasne, jaką piosenkę napisałeś na zajęcia z Angie?
Kilka minut później
-Idziesz teraz do domu?-spytał Leon
-Tak. A co? A ty wracasz do studia?
-Nie, ale mogę cię podwieść!
-Chętnie, choćmy!
Kiedy zobaczyłam, że jeździ motorem trochę się przeraziłam. Chyba to zobaczył i spytał:
-Boisz się- uśmiechnoł się przy tym tak pięknie, że poczułam się bezpiecznie.
-Trochę.
-Będzie dobrze. Włóż to i wsiadaj-wskazał na czerwony kask

4 komentarze:

  1. Dodaj jeszcze dziś jeden rozdział. Plis. Rozdział fajny lecz czekam na Leonettę. :)
    ~Tini //Vilu

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszałaś więc jestem. rozdział bardzoo fajny. miło się go czyta i ogólnie sweet. pisz dalej bo masz prawdziwy talent.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    PS. Czekam na nexta i leonettę.
    PPS. proszę o wyłączenie tej durnej weryfikacji obrazkowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Nabijam Ci komentarzy ^^
    Też chcę chłopaka z motorem ;CCC
    http://violetta-leonettastory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń