piątek, 27 września 2013

Rozdział 8

W Resto
Violetta
-Nie bez żartów!
-Ale, Fran jakbyś mnie nie odciągneła...
-Dość Leon, przemoc to nie jest dobry sposób na załatwianie spraw!
-Ludmi, tylko ty tak uważasz!
-Tylko ja?
-Jakoś Braco i Fran też!
-Ja osobiście lubię jak się ludzie biją, ale na Thomasa to szkoda czasu. W moim kraju...
Kłucili się o to czy Leon powinien przywalić Thomasowi czy nie. Nagle, zadzwonił mój telefon.
-Przepraszam was na chwilkę, muszę odebrać.-po tych słowach odeszłam od stołu
-Halo, Viola?-usłyszałam znajomy głos w słuchawce
-Fede?-spytałam niepewnie
-Tak to właśnie ja, co u ciebie?
-Super, ostatnio bardzo dobrze a co u ciebie słychać?
-Spoko jest. Mogę do was wpaść? Pytałem już twojego ojca.
-Jasne, na pewno będzie super.
-A jak tam twój Thomas?-zadał to drażliwe pytanie
-Z nim już koniec mam nowego chłopaka.-powiedziałam mu, i tak by się dowiedział
-No to jestem z ciebie dumny! Przystojny?
-Tak najprzystojniejszy w całym studiu.
-Super, gratuluje!
-Kiedy przyjedziesz?
-W piątek mogę?
-Jasne, przyjeżdżaj kiedy chcesz.
-No to jesteśmy umówieni do piątku! Pa!
-No, pa pa!
Po rozmowie z Federico, wróciłam do stolika gdzie tym razem kłucili o to kto napisał najlepszą piosenkę na zajęcia z Angie. Właśnie musimy się z Leonem za nią wziąć.
-Hej ludzie!-nikt mnie nie usłyszał
-Nie, uważam, że Ahi Estare jest lepsze niż.........
-HEJ POSŁUCHAJCIE MNIE NA CHWILĘ!-krzyknełam i wtedy umilkli
-Co jest Violu?-spytała Nati
-Mam wiadomość! W piątek przyjeżdża Federico!
-Super!-rozległo się kilka głosów, ale ja wiedzaiłam kto najbardziej się cieszy z jego przyjazdu. Oczy Ludmi aż się zaświeciły.

















------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bardzo dziękuje wyjątkowej dziewczynie MartinieTini Stoles, jako jedyna komentuje, motywując mnie do pisania

2 komentarze:

  1. Jezu dzięki <3
    Kocham twojego bloga. Jest sweet.
    Masz prawdziwy talent.
    A co do rozdziału to boski.
    Czyżby szykowała się fedmiła?
    Mam nadzieję. Jaram się nią jak leonettą <3
    Czekam na nexta i zapraszam do mnie.
    Pozdrowionka
    MartinaTini Stoessel

    OdpowiedzUsuń