wtorek, 24 września 2013

Rozdział 3

Leon
No nie, dlaczego wysłałem jej te kwiaty? Nie ma jej wczoraj w studio, pewnie jest na mnie wściekła, przecież ma chłopaka. Jesteś idiotą Verdas. 
-Leon jak mogłeś?!?!?-podeszła do mnie zapłakana Lara
-Nie wiem?-czego ona może jeszcze ode mnie chcieć?
-To dla niej mnie rzuciłeś? 
-Jakiej jej?-byłem zdziwiony i chyba miałem głupi wyraz twarzy
-Violetty Castillo, patrz-Lara pokazała zdjęcie na tablecie i podpis pod zdjęciem:


,,To jest prawdziwa miłość"
-No i co teraz powiesz???-Lara krzyczała i płakała jednocześnie
-Lara, nie rozumiesz......
-Ja nic nie rozumiem, jesteś po prostu podły!
-Słuchaj to było po naszym zerwaniu, a właściwie czemu ja się tłumaczę wczoraj zerwaliśmy i mogę sobie całować kogo chcę!!!
Lara odeszła, na szczęście nikogo nie było wokół kiedy robiła mi sceny zazdrości. Co ona sobie wyobraża? Nie mam wyrzutów sumienia, bo nic złego nie zrobiłem!
-Maxi! Maxi możemy pogadać?
-Tak, jasne. O co chodzi?
-Widziałeś jakieś ciekawe zdjęcie w necie?
-Tak, świetnie do siebie z Violą pasujecie, gratuluję nowej dziewczyny!
-NIE JESTEŚMY PARĄ!!-czy on mnie musi denerwować?
-Tak cię to denerwuje, bo ci się podoba.-świetnie rozgryzł mnie
-NIE!
-Ta.. Jasne-powiedział z ironią
-No dobra może trochę, kto wstawił to zdjęcie???
-To blog siostry Nati, wierz mi ona jest wszędzie i fotografuje wszystko co uważa za interesujące. Następnie wstawia do netu.
Violetta
Nie mogę przestać o nim myśleć. 
-Violetto!!! Violetto!!!- nie mogę uwierzyć to Leon
-Cześć Leon!
-Hej, strasznie cię przepraszam za ten pocałunek, wiem, że masz chłopaka. Trochę mnie poniosło. Muszę coś tobie powiedzieć.......
-Violetto!!!!! Naprawdę wolisz jego?- Thomas darł się przez pół korytarza.
-Nic nie rozumiem, o co tobie chodzi??- Thomasowi odbija coś do głowy, nic nie rozumiem z tego co on mówi
-Patrz!!!
Thomas pokazał zdjęcie na którym całowałam się z Leonem.
-No właśnie o tym chciałem tobie powiedzieć-wtrącił Leon.
-Wiesz Violu, tego bym się po tobie nie spodziewał!
-Thomas daruj sobie, to było po tym jak z tobą zerwałam!-ale on mnie denerwuje, nareszcie się odważyłam i dałam mu z liścia i odeszłam do domu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Błagam skomentujcie!


3 komentarze:

  1. Pisz dalej. Bardzo cie proszę. Ja czytam. Zapraszam do mnie.
    ~Tini //Vilu
    P.S usuniesz weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
  2. Huehuehue :D Violetta dała z liścia ^^
    http://violetta-leonettastory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń