wtorek, 1 października 2013

Rozdział 16

Weszłam, wszyscy już byli. Wow, Maxi w garniturze! Nati w pięknej sukni! To było coś, tylko gdzie Leon? O matko co jest z Nati? Podeszłam do niej.
-Wszystkiego naj, naj lepszego Nati!-powiedziałam z uśmiechem podając jej prezent
-Dzięki!
-Nati co z twoją nogą?
-Wiesz, wczoraj ćwiczyłam taniec i źle wyszłam z piruetu.
-O matko! To fatalnie!
-Nie do końca.-powiedziała z uśmiechem, co ją cieszy ze skręconej kostki?
-Wiesz, byłam wczoraj na prawie randce?
-Prawie randce?-ja chyba czegoś nie ogarniam
-Wiesz, Maxi zawiózł mnie do szpitala, a potem zaprosił na lody.-no teraz to rozumiem, matko jak oni świetnie do siebie pasują
-No to gratuluje.-powiedziałam i zaczełam się rozglądać
-Leon jest przy pączu.-powiedziała Nati i uśmiechnęła się
-Dzięki, pójdę do niego dobrze?
-Jasne.
Idę, chyba mnie jeszcze nie widział.
-Cześć kochanie.-powitałam go
-Cześć, jak ty ślicznie wyglądasz.-powiedział, ale on jest uroczy
-Dzięki, ty też ładnie wyglądasz.
-Zatańczysz?
-Tak, ale za chwilkę. Najpierw...-przytuliłam się do niego, bardzo to lubię
-Bardzo cię kocham, wiesz?
-Wiem, idziemy zatańczyć?
-Jasne.
















Ludmiła
-Tylko na nich popatrz Nati. Czyż oni nie wyglądają pięknie?-spytałam
-Tak, są naprawdę zakochani i pięknie tańczą. A ty nie tańczysz Ludmi?
-Sama mam tańczyć?-spytałam, nikt mnie nie poprosił do tańca
-Nie, zawsze możesz kogoś poprosić.
-Ja?????
-Ty!
-Przecież jestem dziewczyną?-co jej odbiło
-No i co z tego? Trzeba być nowoczesnym!
-Może masz rację?-tak, Nati ma rację, idę do Fede
Fran
-Hej Nati.
-Cześć!
-Co to za przystojniak rozmawiający z twoim tatą?
-Ten?-pokazała delikatnie na czarnowłosego chłopaka
-Tak.
-To Marco, jego tata i mój są wspólnikami.
-A spoko. Dlaczego on nie jest ubrany elegancko?
-Nie wiem, ale wygląda ładnie.
Po chwili
-Cześć!-co on (Marco) tu robi
-Hej!
-Marco.-przedstawił się i podał mi dłoń
-Jestem Fran.
-Miło cię poznać. Śpiewasz?
-Tak.
-To super, chodź.-po tych słowach wziął mnie za rękę i pociągnął na scenę
-Proszę o ciszę! Chciałbym zaśpiewać razem z Fran dla naszej przyjaciółki Natalli.
co on wymyślił jaką piosenkę? Zaraz, znam tą muzykę.
Hoy contigo estoy mejor, si todo sale mal
Lo puedo encaminar y estar mejor
Me puedes escuchar y decir no, no, no

Hoy se lo que debo hacer y nunca más
Regresara el dolor, oh oh oh oh
Si no lo puedo ver, enséñame

Pienso que las cosas suceden
Y el porqué solo está en mi mente
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente,
Veo que nada nos detiene
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú

Se que te puedo llamar, para estar junto a mi
Yo se que tu vendrás, y lo mejor...
Me sabes escuchar, para darme valor...

Tu me das la libertad de ser quien soy
Y lo que quiero ser, oh oh oh oh
Si no lo puedo ver, enséñame













Pienso que las cosas suceden
Y el porqué solo está en mi mente
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente,
Veo que nada nos detiene
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú

Que más da, friend, amiche, amiga
Me da igual, digan lo que digan
Only you, mi mejor amiga eres tu

Pienso que las cosas suceden
Y el porqué solo está en mi mente
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente,
Veo que nada nos detiene
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tini, proszę jest rozdział. Nie wiem jak ci się podoba, ale błagam skomentuj, nawet jeśli jest okropny.

1 komentarz: