poniedziałek, 7 października 2013

Rozdział 20

Violetta
-Ludmi!-zawołałam
-Tu jestem! zawołała przez łzy
-Chodź stąd na chwilkę.-zaproponowałam
-Po co?-spytała z wyraźną niechęcią
-Tylko się chwilkę przejdziemy, ok?
-No, dobra!-powiedziała, a ja dostałam esemesa od Leona ,,Pod dębem. Ja od strony parku, kocham cię"
Po chwili pod dębem
-To co czujesz do Fede?-wyszeptałam
-Dlaczego szepczesz?
-Bo drzewa nie lubią gdy się rozmawia głośno nie o uczuciach.-coś musiałam zmyślić, ale słabe to było
-No dobra, bardzo kocham Fede i żałuję, że Diego mnie pocałował. Jestem teraz na 200% przekonana, że kocham Fede
-Ja też cię kocham!-zawołał Fede wyskakując zza drugiej części drzewa!-my z Leośem jesteśmy genialni
-No tak jak wszystko jest jasne, to zostawiamy was samych!-powiedział Leon także wychodząc zza drzewa
-Do zobaczenia!-powiedziałam i odeszłam razem z Leonem
-Wiesz kochanie jesteśmy genialni!-powiedział Leon
-Tak skarbie, bo to my!-odpowiedziałam uśmiechając się szeroko
-Idziemy do kina?
-A kino może być w moim pokoju?
-Dobra.
W domu
-No jesteście! Miłość wisi w powietrzu! Słyszałeś Ramallo?-powiedziała Olga gdy nas zobaczyła przytulających się w kuchni





















-Słyszałem Olgo! PRZESTRZEŃ OSOBISTA! Dzień dobry Leonie! Wybacz....
-Co ma wybaczać?-oburzyła się Olga
-Pani zachowanie Olgo...
-Dobrze czyli ja jestem jak zawsze nie potrzebna!-krzyknęła Olga i wyszła
-My idziemy do mnie obejrzeć jakiś film.-oświadczyłam
-Dobrej zabawy!-powiedziała Ramallo, a my podziękowaliśmy i poszliśmy do mojego pokoju
W pokoju Violetty
-Leoś ja cię strasznie za nich przepraszam!
-Nie masz za co przepraszać, a tak właściwie o co im chodziło?
-Olga jest od dawna zakochana w Ramallo, a on jakby to powiedzieć...
-Nie do końca czuje to samo?
-Dokładnie! Co oglądamy?
-Nie wiem, co chcesz?
W końcu wybrałam film pt. ,,Listy do M" takie tam romansidło, ale Leon był dzielny i obejrzał cały film. Tak mi się przynajmniej zdaje, bo w połowie zasnęłam wtulona w niego.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak się podoba????? Przepraszam, że taki krótki. Tini co z tym nagłówkiem???? 3 komentarze=next
Pozdrawiam Zuza Ł

3 komentarze:

  1. Uhuhuhu.
    Dawaj nastpny.
    Czekam.
    Swietny rozdzial.
    Ostatnia scenka najlepsza.

    /Ciasteczko0

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny.
    Raolga forever <3
    Nie wiem właśnie dlaczego ale mam małe problemy z ustawieniem nagłówka.
    Napisze ci meil i wszysto dokładnie wyjaśnie.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci komentarz. Świetny, z niecierpliwością czekam na next!

    OdpowiedzUsuń